Babarátok

Barátok nekem-nektek, puhák és színesek.

Friss topikok

  • libi: Nagyon tetszik, képeket szeretnék!!!!! (2010.11.05. 13:11) Primera...

Linkblog

HTML

Archívum

A filmekben mostanában fordítva szokták... először megvan a történet, majd a sikerrel egyszercsak előjön a kezdet is. Én nem tudom így... pedig lehet, hogy ezt kellene. Nézegettem a netet és kedvet kaptam, láttam példákat, amik tetszettek és amik nem.(köszönöm mindannyiótóknak, kreatívoknak és bártaknak).

A többi olyan volt, mint az építészet... mikor házat tervezek. Megálmodom az alapot, majd álmaimban tovább szövögetem, és végül tökéletes lesz. Most valahogy itt tartok. Annyi ötletem van, annyi féle BABARÁTOT látok magam előtt, és talán neveket is adnék nekik, ha nem gondolnám, hogy majd adjon nevet, akihez kerül...

Szóval megszületett Primera, az első, a protodarab még nem tökéletes, de majdnem.. és tegnap elkezdtem Ajándékot is... Őt valaki megkapja majd ingyen, aki megtalálja, a Játékkommandó keretein belül.

Remélem szeretitek majd, mint én.

Címkék: textilbaba babarátok

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babaratok.blog.hu/api/trackback/id/tr942425636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

libi 2010.11.05. 13:11:39

Nagyon tetszik, képeket szeretnék!!!!!
süti beállítások módosítása